torek, 15. december 2009

moški plašč


Sestavljen iz volne in svile je nekaj najmehkejšega in najtoplejšega v moji trgovinici.
Moški so čisto presenečeni kako dobro lahko izgledajo v zimskem plašču.

5 komentarjev:

  1. elegantno..jaz se tudi veselim danes, ker grem k eni fajn oblikovalki iskat svoj novi predelani plašč ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. kok hudo!!
    a veš, da sem se ravno spraševal, če delaš tud moške plašče... ker ga jaz že nekaj časa iščem in ne najdem pravega. Vidm, da bom mogu pridt v Cjele...
    Kedr :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep pozdrav mene pa zanima za koliko prodajaš tale plašč če je naprodaj

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta plašč je že prodan, vendar vam naredim podobnega po vaših merah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdravljena!

    Mrzlicno iscem moski zimski plasc (nekaj podobnega temu na sliki). A bi se dalo mogoce zvedet koliko stane tak plasc, da ne iscem vec okoli?

    Hvala in lep pozdrav, Matias

    OdgovoriIzbriši

Spremljevalci