nedelja, 27. februar 2011

razne dobrote

























Maturanska obleka.
 Zgornji del pletenine Berni, krilo Brecelj de sign.






 



Pončo za otroka starega okoli 12 mesecev

<>
Pravljični svet na krilu za majhne deklice


4 komentarji:

  1. IIiiiii,
    na ta nosečniškem krilu je prav napisano moje ime. :)
    Koliko dinarčkov bi morala odšteti zanj?

    OdgovoriIzbriši
  2. Cukrčki, prav vsi po vrsti ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz bi mela pa eno tako fajn lepo in odbito jeans kiklco, a moram do tebe ali se lahko kako drugače zmeniva? Resno mislim! Piši mi!

    OdgovoriIzbriši
  4. Vesela sem da vam moji cukrčki Godijo!

    Maja, zelo vesela bi bila če prideš do mene :).
    V primeru da imaš pre natrpan ustvarialni čas mi lahko tudi pošlješ svoje mere. Rabim mero pasu, kolkov in dolžino krila.

    OdgovoriIzbriši

Spremljevalci