torek, 26. maj 2009

Nosečnice na pohodu







Naj bodo lepe!!

6 komentarjev:

  1. Če bom še kdaj noseča, hočem to met!!

    OdgovoriIzbriši
  2. In z največjim veseljem ti jo bom tudi naredila!!

    Ampak všeč ti bo tudi to, ko rodiš in gre trebušček stran, bom obleko skrčila. Tako da je ta ista obleka tudi za after. In še mladiček bo dobil kaj za povrh iz ostankov plus.

    V tem primeru mislim da se splača biti noseča ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Noseča ne bom nikoli, ampak obleko bi imela vseeno (bi lepo poudraila moj trebušček). Res si dobra! Slej ko prej se bova dobili na limonadi;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. oh, my, tole je pa božansko.

    Če povzamem Matildo: noseča že dolgo nisem več, ampak obleko bi pa mela, da bi poudarila moj trebušček. (ali: zakaj se ne morem, kot vse normalno ženske, zredit samo v rit?)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za komentar pri meni in za možnost, da preko njega odkrijem tale tvoj blog. Super je.
    Zakaj ni bilo takih oblekc, ko sem bila jaz noseča ??? grr.. takrat so se še nosili široki žaklji in so me vsi čudno gledali, ko sem nase navlekla ozko majico, ki je poudarila trebušček :)
    Zdaj grem pa starejše poste gledat :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne haljine radiš...prekrasne i jedinstvene...da sam trudna odmah bi upravo ovu uzela ,predivna je :)

    OdgovoriIzbriši

Spremljevalci